123NurKay123 Kızlar dün kahverengi lekelnmem oldu dr um bugün anti d ignesi olmamı söyledi bide hastanede yatış yapmamız lazım dedi başına gelen var ki böyle daha 10 haftalik hamileyim
Pembesarelle2 123NurKay123 Haftamda benimde lekelenmem oldu kan uyuşmazlığı var mı diye baktılar eğer olsaydı banada iğne yapacaklardı ama eşimde bende pozitifiz , süreç nasıl içliyor bilmiyorum
Civciv53 123NurKay123 kaç kere geldi sayamadım iki hamileliliğimde de. Özelde ücretli olarak yapıyorlar yalnız devlete gidip lekelenmem kanamam oldu derseniz size test yapıp o gün yatış gösterip iğnenizi ücretsiz bir biçimde vuruyorlar. O yüzden genelde devlete gidiyorum bu durumlrda en son geçen sene haziran ayında özelde bin küsür vermiştim iğneye. Bu hamileliğimde devlette oldum 10. Haftada
Hilal1407 Bende tüp bebek surecindeyim bizdede var kan uyuşmazlığı doktorum bebek tutunduktan sonra 10 haftada iğne olmamızı söyledi eğer 10 haftadan önce lekelenme olursa direk hastaneye gelmemizi söyledi
1zehrs Korkulacak bişey yok hastahaneye gidin yatış gösterip iğne vuruyorlar yarım saatlik birşey ben 2 gebeliğimde de oldum