37+3 biliyorum zamanı geçmedi ama gerçekten doğurmak istiyorum artık süreç hızlansın. Napıcaz nasıl geçecek bu günler her an ağrı doğum sancısı mı ki ıslaklık oluyo suyum mu geldi ki panikatak oldum artık. Gerçekten kendi doğumunu hızlandırmış olanlar bi tecrübelerini tavsiyelerini paylaşabilir mi ❤️❤️