Filiz-kkn04 Pazartesi kontrolüm vardı sezeryan demişti doktor bebek aşağı inmiş ama açıklığım yokmuş bugun sanki daha çok inmiş gibi karnım pazartesi tekrar gidicem gün vericekti pazartesi doguma alırmı korkuyorum bi panikledim 36+3 deyim