Akıntılarım normalde sarımsı ve daha cıvık oluyor. Fakat az önce daha yoğun bir kıvamda esnek bir şey geldi. Nişan kanlı olur denildiği için pek ciddiye almadım ama kansız olma ihtimalide var mı? Şeffaf gibiydi tuhaf kokusu var her zamanki akıntılarım gibi değil.