Bbk88 maalesef kaybettim bir çok doktorla görüştüm muayene oldum yaşama şansı çok azdı hepsi de aynısını söyledi oğlum olacaktı onun acısı hala geçmedi ama bu da benim imtihanım dedim isyan etmedim Allah kimsenin başına vermesin Sağlıklı bebekler dünyaya getirelim inşallah 🙏