madameux benimkide 40 ta onda yıkıcam sorun olmayacağını düşünüyorum makinem beko ondan memnunum gayet. Zaten 30 ve 40 arasında pek bi fark yok. Nornalde bütün çamaşırlarda 30 yazar hem bizimkilerdede yazıyor. Bence 40 ideal. Siveno aldım oy çokluğuyla