Kızlar 23 haftadayım ama göğüslerimden süt gelmeye başladı yani süt mü onu da bilmiyorum ama rengi sarı ve dün beyaz sütyen taktım gece çıkarırken farkettim hatta daha ıslaktı elimi sürdüm elim bile ıslandı sonra çıkardım sütyeni yattım bu sefer tişörtüm de ıslandı ama çok az yani 1 damla su gibi çok şaşırdım ilk gebeliğim bilmiyorum yani hamileyken süt geldiğini biliyorum ama haftam küçük değil mi sizce erken mi bişey olurmu