Seysey61 şöyle anlatayım, ben normal doğum diye yattım, suni sancı da başlandı ama 2 gün hiç açılmam olmadı, onca suni sancıya rağmen gram bişey de hissetmedim, benim bebeğim de kanalda değildi suni sancılarla son gün kanala girdi ama bende yine yarım cm bile açılma olmadı bebek strese girmesin diye sezaryene alındım. Yani herkesin hikayesi farklı ilerliyo, benimki de değişik bi durum mesela, doktorunuza çok istediğinizi söyleyin ısrar edin zaten olmayınca olmuyo mecburen giriyosunuz sezaryene. Ama o konuda da kendinizi bu kadar üzmeyin belkide normal doğumdan daha rahat geçecek sizin için, benim ne bi ağrım oldu ne sızım, sadece 2. Gün çok gazım oldu o da yanlış kahveyi fazlasıyla içmektendi, hepsi de geçip gitti bebeği alınca zaten sezaryen falan düşünmüyosun o heyecanla 🥰 inşallah bebeğin ve senin için hayırlısı olur sıkma hiç canını bu kadar sezaryen dünyanın sonu değil 🤗