ozgeerkan73 Kızlar 33 haftalık olduk bugün ve ben bugün odamı temizledim suandada rahmimde ve kasiklarimda agri var normal mi sizce Normalde ağrıdığında fazla ağrım var Bide ağrıyla sancı nasıl ayırt ediliyor
gizbirhil ozgeerkan73 ya bende 31. haftadayım arada kaşık ağrısı bel ağrısı var aşağıdan da baskı yapıyor bazen normal galiba bu durum