Bugün kontrole gittim ilk doktor 2.55 ölçtü biraz yüksek Şehir hastanesine görün dedi riskli gebelik bölümüne yönlendirebilirlermis. Gittim detaylı ya girdim 5.4 ölçtüler. Sata göre 11+4 ultrasona göre 12+6 bu tür durum yaşayan oldu mu ? Riskli gebelik bölümü 16. Haftada gel sıvı alalım dediler ama sıvı aldırmayacagimi söyledim. Başlarda kötü oldum ağladım flan ama şu an iyiyim. Başına bu tür gelen şeyler var mı paylaşırsa sevinirim 2 hafta daha bekleyeceğim küçülme olmazsa Nfty testi yaptıracağım ama down sendromlu olsa bile aldırmayacagiz.