Meryem522225 hanımefendi sinek ilacı kimysaldır ve kafa derisini soyar. Bu uygulama 20 yıl önceden yapılıyordu. Utanacak birşey yok benim kızımda kuzenlerinden alıp bana getirdi. Öğrendiğimde ikinci çocugumu dogum yapalı 3 gün olmuştu. Daha dikişlerim ağrır,emzirirken bu süreci yaşadım. Doktorada danıştım ben emziriyorum,3 günlük bebeğim var böyle böyle bir durumum var diye. Hiçbir sakıncası yok dedi. Bit daha tehlikeli çünkü. Eczaneden paranid ilaç var en iyisi odur, onu aldım. İlacı tüm saçıma yedirdim. Streçledim. Bir saat sonra beyaz tülbenti önüme alıp demir içinden çıkan tarakla saçlarımı dipten uca taradım. Sonra duşa girdim. Duş bitiminde kafama en son bildiğiniz sirke döküp çıktım. Sonra yine taradım. Bu işlemi haftada birkez olmak kaydıyla 4 kez tekrarladım. Çok meşakkatli bir işlem ama bir tane sirke bile kalsa işlem başa sarıyor kafanızda artmaya devam ediyor.