Kaderrdiler 34+2 Karnımın içinde değişik ağrılar var kasıklarımda falan vucudunda enfeksiyon var dedi doktor erken doğuma neden olabilir bu durum dedi bebek cok hareketli bende ondan korkuyorum şuan kızlar sizce ne yapmalıyım