-Nazli96 kızlar 26.haftaama girdim ama bebeğin haraketleri azaldı sanki önceden daha hareketliydi doktoruma sordum bebek çok hareketli. Sıkıntı yapma dedi ama ben hissetmiyorum akşam hareket ederse ediyor etmezse sabah başka da yok sizler Nasılsınız