Kızlar ben en son ortaokulda tetenoz aşısısı olmuştum. Hamilelikte 5 doz aşı yaptırmamız gerekiyormuş instada gördüğüm doktorların bazıları 1 veya 2 doz yeterli olacağını söylüyor bazıları hepsini yaptırın diyor. Bu aşı konusunda kafam çok karıştı. Sizler ne düşünüyorsunuz?