06Pembemavi80 selininis bana da dönmez gibi geldi doğum haftasında zaten . Hayırlı doğumunuz olsun inşaallah sağlıkla kucağınıza alın. Üzülmeyin normal doğum olmadı diye hayırlısı böyleymiş 🤲
Alparslanmom__ Bazen ne yaparsanız yapın bebek doğumu belirliyor son ana kdar belli olmuyor hayrlısi ne ise o olsun hakkınzda🙏