Detaylı ultrason için gittiğim hastanede bebeğin kalp atışının olmadığını öğrendim direk yatış yapılıp alttan ilaç verdiler 8-9 saatin sonunda bebeği kendim düşük yaptım daha sonra kürtaj odasına alıp iç taraf temizlendi . Bebeğime biri profesör biri doçent olmam üzere iki ayrı doktor özel hastanede kız bebek demişlerdi ama doğunca öğrendim ki bebeğim erkekmiş . Çektiğim acılar ayrı kaybettiğim bebeğime ayrı yanıyorum iki tane sağlıklı kızım var onlarla teselli buluyorum . Rabbim kimseye yaşatmasın çok zormuş
>!!<