2prenses_masal-oyku İsmini eşim masal istiyor sizce güzelmi olurmu acaba düşünüp duruyorum aslında şu yüzden biz 5 yıldır çocuk sahibi olamadık bize masal gibi mucize gibi geldi diye masal olsun istedi sizce?
2prenses_masal-oyku Duranb modernlikten değil aslında eşimin içine öyle sindi bende ısındım bir nevi ama hoşmu diye sormuştum sadece ☺️
2prenses_masal-oyku Duranb teşekkür ederim ☺️ asel istiyodum ama masal deyince kıramadım eşimi aslında ☺️☺️
Duranb 2prenses_masal-oyku asel de guzelmis alya olmasinda her yerde alya... biz iki isim koyduk biri turkce biri fransizca ama turkce de cok kolay okunuyor turkce olanîni Ben otekini esim secti 😊
Duranb 2prenses_masal-oyku Bizimki erkek yalniz cnm musa aymeric ( aymeric turkce gibi gozukuo ama bildigin fransiz ismi emerik diye okunuyo) ilerde bizim gibi sikinti cekmesin diye koyduk
2prenses_masal-oyku Duranb sizinkide modern aslında sevmiyorum dediniz modern yeni isim 😁 anlam veremedim şimdi yanlış anlama ama ☺️
Duranb 2prenses_masal-oyku cnm Bizimki biraz zorunluliktan tek musaydi normalde sonra Aymeric ekledik ki ilerde irkcilik dislanma gibi seylere maruz kalmasin diye integre olalim dedik yani fransadayiz ondan
merveancl Benim cinsiyet belli değil daha ama ben kız olursa kesinlikle Zeynep istiyorum babasının süsü demek😊