Aydann12 ikizlere hamileyim 2 hafta önce erken başlayan sancılardan dolayı yatış verildi 2 gün yatıp çıkmıştım 29+4 de normal kontrole gitmiştim orada anlaşıldı açılma olduğu nst de sancı çıktı ve yatış yapıldı ilaçlarla durduruldu şimdilik yarın 30 a gireceğiz inşaAllah en az 33-34-35 leri görürüz