Bsnrarslan75 Kizlar yarın 22 hafatam giricem ve bebeğin hareketlerini bı hissediyorum bı hissetmiyorum normal mi bu
Alparslanmom__ Bsnrarslan75 normal ben 25+5 haftalığım benimde öyle bazen net hissediyorum hareketlerini bazen hissetmiyorum ama 28.haftaya kadar normalmiş bu durum
AzcikMantikliOlun Bsnrarslan75 normal bir durum yaşadığınız. İlerleyen haftalarda daha net ve daha sık hissedeceksiniz