Sincaplarinannesi Kızlar benım bildiğims kadarıyla 3.ayda bırakılıyor.bugun dktr dedi ama eczane de eliniz de var gözüküyor.sağlık ocağından yazdırırsınız dedi simdi kullanım mı kullanmayım mı. Kafam karıştı
Lavinya21 Sincaplarinannesi ben 12. Haftada bırakmıştım doktorunuza sorun isterseniz yazdirmadan önce
yalandunyaa Sincaplarinannesi folikasit özel ücretle iyi bir marka kullanın diyolar. Ondan sonra ne ilaç veriliyor bilmiyorum ama devletin verdikleri birseyi kullanmadım. Bebeğiniz de de aynısını yaparsınız d3 damla ocean alırsın 😘
Sincaplarinannesi Lavinya21 Devlet’e gidiyorum canım sorma ihtimalim yok diğer doktora sorarım.özele gittiğim doktor vardı ona
yalandunyaa Sincaplarinannesi içerik olarak birseyler varmış burda okudum imkanın varsa özel marka almanı tavsiye ederim istersen post aç
Sincaplarinannesi yalandunyaa Yok canım imkanım 2 çocuğumda da gittiğim özel de kadın doğumcu vardı ona sordum kullan dedi bişey olmaz inşaAllah Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Kolay doğumlar nasip etsin inşaAllah