Nazd1 Arkadaşlar şu idarar tutamama sorununuza çözüm buldunuz mu evden çıktım 5 dakikalık hastane yolunda bile altıma yapacak kadar sıkıştım ve bu konfor alanımı böyle kısıtlama yapamaz yani😓😓😓
Mommytwice2 Nazd1 idrar torbaniz gevsemisse onu ameliyatla toparlarlar. Başka çözümü olduğunu sanmiyorum. Çok sık idrara çıkmak başka bişi enfeksiyon belirtisi
4ysegulec Nazd1 Ay sadece idrar gelse iyii. Artık ben de minicik idrar yapma gereği olsa bile karnım taş gibi oluyor ve sızlıyor.😫 (39+5)
NM_mom Hamilelikte normal, idrar kesesi niye gevşesin🤷🏼♀️ sık su içildiği için bebek hareket ettikçe bende aynı şeyi yaşıyorum ve çözümü yok malesef
Nazd1 NM_mom 8.aya girmek üzereyiz o yüzden mi acaba okadar kötü bir durum ki arabasız bir yere gidemez oldum geçen bir otobüse bineyim dedim iki durak sonra indim🤦🏼♀️
Nazd1 Alparslanmom__ düzelmeli yoksa çocuğa bakarken bırakamıcam diye kendimide bezlemek zorunda kalıcam😅
Alparslanmom__ 4ysegulec bizde 26 haftaligiz benimde öyle ya tuvaletim geliyor sanıyorum çok idrarın var bir tuvalete gidiyorum birazcık çıkıyor 😀
4ysegulec Alparslanmom__ bir de azıcık enfeksiyon var o yüzden galiba yanıyor bazen insanın içi acıyor hem az çıkıyor hem canın yanıyor.😂
Nazd1 4ysegulec enfeksiyon için aslında bi ilaç veriyolar dokturuna danış istersen o zamanlarda bendede oluyordu bi ilaç varmişti yanma geçti hatta bi süre idrar konusunda rahat bile etmiştim gelmiyordu eskisi kadar sonra sil baştan oldu ama😅