Kızlar taze anneyim bebeğim 28 günlük Sma comfort ve anne sütü ile devam ettim ilk 25 gün falan ama sanki ishal gibi sulu kaka yapıyordu ve yeşildi kakası gazda vardı ama çıkarıyordu bebeğim bu yarıyor mı rahatsız ediyor mu açıkcası anlamadım ve Hipp e geçtim Hipp te mukuslu geliyor ve kaka sayısı azaldı gibi sanki gaz öyle çok yok gibi çıkarırken aşırı ıkınıyor çocuk. Yarıyor mu yoksa rahatsız mı ediyor anlamadım nasıl çözerim bu markaları gaz çıkarması iyi mama mı yapar ıkınması kötü geldi mi demek olur çözemiyorum rahat ettiğini iyi geldiğini nasıl anlarım mamanın