Merhaba çalışıyordum 32. Haftada çalışamaz analık raporu aldım dogum oncesi 2 ay dogum sonrası 2 ay yasal hakkımız var biliyorsunuz Aylık Ödeme almayı talep ettim ama dogum gercekleştikten sonra ilk ödemeyi alabilceğimi sölediler böyle mi oldu siiznde