Arkadaşlar iyi günler sabah ayıptır söylemesi kustum, kendimi biraz kastım simdi 2 saattir de sağ kasigim ağrıyor 9 haftalık hamileyim. Doktora mesaj attım tek dediği kanama olmadığı sürece endişelenmeyin diyor ama sağ kasigim sanki batma şeklinde ağrıyor sizde oldu mu hiç