Betulzerya kullanım açısından sıkıntı oldu,7. aydan sonra bebek için en uygunu puset oluyor,o da şimdi yeniden puset araba alacak,bende bunu yaşamamak için hem puset hem baston aldım,ayrıca travel sistemler gerçekten hantal oluyor,baston arabalar gibi rahat olmuyor