2 gün önce sabah erken saatlerde beta verdim 393 cıktı sonuç bugun öğlen tekrardan verdim 760 çıktı artış normal mı yoksa düşük mu bakar mısınız tam 2 kat artış yok olsaydı 780 lerde olması gerekmıyormuydu kımyasal gebelık mı sağlıksız gebelık mı tekrar kan vermem gerekmı butun modum yerlerde suan