Ben de en başından beri 1 fincan içiyorum hemen hemen her gün doktorum da 2yi geçme dedi siz yine de bi doktorunuzla görüşürün 🙏 Migrosta falan kafeinsiz türk kahveleri de satılıyor içim rahat etsin derseniz onlardan da alabilirsiniz ben öyle yapmıştım 🙈