2prensesannesiiii Benim 2 hafta kadar geç döllenmem olmuş şuan 27 haftamdayım haftasına yetişiyor denilmişti ne zaman haftasına yetişti bebeğiniz şuan 29 haftamda olmam gerek ama 27 haftalığım
Sssa 2prensesannesiiii benim de geçti önlemimi bir hafta aralık var hep doktor önemli olmadığını söyledi her zaman haftasına yetişmiyor bence çok da önemli değil☺️
Aybukedemirkale 2prensesannesiiii şuan 16 +3 deyim benim de geç dollenmem olmuş ama doktor bı sıkıntı görmedi son adet tarihim 19 aralikti 8 ocak olarak belirledi doktor
Booksandcats Bana da geç döllenme dediler bazen 1 hafta ilerde oluyor bazen geride kalıyor ama çok şükür her şeyi sağlıklı şimdilik 🙏
2prensesannesiiii Booksandcats yok ben takmıyorum da bana haftasına geliyor sonlara doğru denilmişti ondan merak ettim 🥰
2prensesannesiiii Aybukedemirkale bizde de sıkıntı yok çok şükür ama bana haftasını yakalıyor ilerleyen haftalarda denilmişti ondan merak ettim teşekkür ederim sağlıcakla gelsinler inşallah 🙏🙏🥰
Sevgi-zemheri 2prensesannesiiii gecikmeniz ne kadar oldu benim ilk gebelık olacak warsa polikistik over var bende doktor geç döllenme olabılır dedi ılk defa bu kadar gectı benim
Sevgi-zemheri Bugün 12 gün geçti test yaptım negatif doktor geç döllenme olabılır dedi adet belirtim yok aranızda bu durumu yaşayan var mı
2prensesannesiiii Sevgi-zemheri ilk kızımda adetime 2 gün vardı daha 101.1 değerle öğrendim bu gebelikte gecikmemin 10. Günü 100 çıktı değerim 2 hafta gerideyiz hep 28 haftalığım normalde 30 haftalık olmam gerekiyor