Kızlar yanlışlıkla arkadaşımın yaptığı tostun içinde bundan varmış yedikten sonra aklıma takıldı baktım buymuş doktoruma yazdım toksoplazma durumundan dolayı yapicak bişey yok bulaşma riski çok az bir ay sonra tahlil yaparız dedi ama ben tedirgin oldum çok az yedim bu dilimden 5-6 dilim anca tost makinasında da pismisti dedi kız ama siz yediniz mi ay yardımcı olun kızlar 🥹 Allah korusun toksoplazma olursa tedavisi varmı bebeğe zarar verir mi ? 26+3 üz
