Sema0812 Bu haftalarda olan anneler bebeğiniz tam olarak nerede duruyor? Göbeğimin alt kısmı boş tam göbek deliğinin üstünde mideme doğru bebek o kısım sert ve orda hareket ediyor biraz asagıda mı olması gerekiyor acaba sizinkiler nasıl?
asell13 Sema0812 benim bebekte aynı şekilde ya komple sağımda ve alt karnım yumuşak hep yukarı baskı yapıyor kaburgalarımın ezildiğini hissediyorum 🙄
Nuurr_00 33 teyim tamamen sağ tarafımda toplu bir şekilde duruyor doğum pozisyonunu erken aldığı için paşamız ayaklarıyla kaburgalarımı eziyor
matmazellayy Nuurr_00 benimde öyle ya pozisyon mu almış oluyor en son almamıştı kontrolümüze daha var
Sema0812 asell13 evet benim de mideme çok baskı oluyor ne zaman inecek acaba doğum pozisyonunda ama yukarıda
asell13 Sema0812 bana göbeğin düşmüş diyorlar evet bacaklarımın arasında resmen ama yok hala yukarı baskı var
matmazellayy Sema0812 kanala girmesi için son haftaların olması gerekmiyor mu benim henüz erken 32. Haftama gireceğim
Sema0812 matmazellayy evet kanala girdi dememiş zaten doğum pozisyonunda demiş bence kanala girmemiştir daha sadece ters duruyordur bas asagı şekilde