Sla52 canım bende 26.haftadayım ikiz bekliyorum ve sol kaburgam bitik durumda şu anda bile oturarak yatmaya çalışıp ağrımı biraz hafiflemesini bekliyorum,nefes darlığından öte kaburgam çok kötü,bende sırtüstü yatınca acayip kötü oluyorum,terleme başlıyor tansiyon şeker düşüyor anında bembeyaz oluyorum,herkesde farklı oluyor demek ki..