Ayın 26sında kan verdiğimde bhcg 3 çıkmıştı
29nda tekrar kan verdim ve 68 çıktı sonuç
Bugünde tekrar kan verdiğimde (2 mart ) 247 çıkmış bhcg
Artış az mı sizce kimyasal gebelik olabilir mi? Daha önce kimyasal gebelik yaşayanlarda değer kaça kadar yükselmişti