Merhabalar, doktorum bana hafif pco hastalığım olduğunu söyledi, folik asit önerdi 3 aydır onu kullanıyorum. Eşimle şubat ayında evlendik ve ozamandan beri cocuk sahibi olmak istiyoruz. Benim adetim cok düzensiz bazen 3 bazen ise 5 ayda bir adet olduğum zamanlar oluyor. Bu yüzden ne zamanlar yumurtladığımı bilemiyorum. En son 19 Marta adet oldum. Bir haftadır ovulasyon testi yapıyorum ve hep pozitif cıkıyor. Gebelik testi yaptım iki gün önce negatifdi. Ovulasyon testimin sürekli pozitif cıkma sebebi nedir ? Bilgisi olan yada bana benzer bir durum yaşanlar var mı ?