Deletedmom434 ben de öyle bir koku beklemiyodum ama keşke koku paylaşma gibi bir durum olsa gerçekten öyle değişik bir koku hepsini koklamadım iki boydan da birer Tane kokladım ikisi de kötü kokuyordu. Kullanan tanıdığım var ona sordum o da sizin gibi losyon kokuyo güzel kokusu gayet dedi ama bilemedim ki🤗 akşam eşime de koklatayım en iyisi belki bana öyle gelmiştir