Dnnn ben düşüklerimden dolayı detaylı alt muayene olmuştum hatta 12+3 e kadar hiç bi sorunda yoktu ikili test yaptrdığımda iki tane kistm çıktı hatta doktorum bile biz bunları daha önce hiç görmedik dedi sorun olurmu diye sordum olmaz merak etme dedi muhtemelen çok küçüktüler hamilelik hormanlarıyla büyümüşler yoksa daha önce görürdük dedi bize sorun yaratmaz dedi inşAllah yaratmaz 14+6 yım