Tansiyon ve protein kaçağından 2 gündür hastanedeyim. Yattığımdan beri tansiyonum normale döndü. Bebeğimin karnı 3 hafta geriden geliyo ama tüp bebeklerde bu olan bişey dedi.
Ssvd yapıcaktım ben dedim. İlk doğumun da preklemsi öykün var zaten yine normal diye başlarsın sonun sezaryende biter gerek yok böyle şeylere dedi 🥲 anestezi uzmanına göndericek gün alıcam. Hayaller hayatlar gerçekten.