Mylifeee benim de geçmişimde kötü bir hikayem var ben de çok evhamlıydım her doktor kontrolüne ağlayarak gidiyordum ya kötü bir haber alırsam diye.Bir doktor bana bebeğin karnına düştü ya şu zaman olunca rahatlayacağım diyemezsin sen artık annesin ömrün boyunca çocuğun için endişe edeceksin zaten kendine hayatı zindan etme olacak olan olur önüne geçemezsin demişti.Endişelerim tabi ki bitmedi ama kendimi rahatlatmaya çalıştım. Şu an düşündüğümde zaten kaybettiğim bebeğim için yapabileceğim hiç bir şey yoktu, takdiri ilahi diyerek karnımdaki sağlıklı bebeğim için sürekli şükrediyorum.