Nurrr_33 Kızlar ikizlerim 11 buçuk aylık yaşına girmek uzereler 9 10 kglar oto koltuğu hangi marka güvenli kaliteli kullanışlı birde 15-36 kg olanı mi almalıyim 0-36 olanı mi sizce ?
Pembesarelle2 Nurrr_33 0-36 yenidoğan dan itibaren kullanılan oto koltuğu 15-36 almanız lazım zaten yaşına giriyorlar joie marka aldım ben 15-36 isofixli gayet güzel , bir de nuna markasını öneririm
Nurrr_33 Pembesarelle2 ama omurilik gelişimi için onlar daha dik oluyor sanırım zor olma ihtimali olmazmi daha küçük oldukları için
Pembesarelle2 Nurrr_33 6 aya kadar oto koltuğu olarak kullanılabilen pusetim var ondan dolayı 0-36 almadım ilk 6 ay puseti kullanacağız sonrasında oto koltuğuna geçeceğiz 🌸
Nurrr_33 Evet bizde puset kullandık hala kullaniyoruz 11 aylık olmamıza rağmen ama kaldiricaz çok kısa süre içinde artık baya kullandık minyon olduklarından biz 😊