Kızlar martın ilk haftasında bana gonal f verildi çok yumurtam geliştiği için iğnemi yarıda kestik. İğne dolapta bekledi hep yeninden başladık iğneye, evde iğnem vardı diye almadım son kullanma tarihi 2025. Kağıtta 28 gün içinde kullanılmayanları atın diyor. Doktoruma sordum son kullanma tarihi geçmediyse kullanabilirsiniz dedi. Tekrar parada vermek istemiyorum. Sizce ne yapmalıyım bilgisi olan varmı