ezooezz Geçenlerde elimi incitmiştim çok kötüydü ama doktorum hiçbir şekilde kas gevşetici vs krem kullandırtmadı yasak dedi. Atel ile sardım birkaç gün boyunca. Doktorunuza danışın siz yine de . Doktorlar da farklı şeyler söylüyorlar.