Nesli46 Beyza692 ilk haftalar bi etki yaratacağını sanmıyorum son haftalarda rahim yumuşadığı için faydalı yürüyüş ilk haftalarda bi tehliken yoksa yürümekte sıkıntı yok
Sinemyiss Beyza692 doktorunuz sıkıntı yok dediyse sorun olmaz bence ben öğrendiğimde 6 haftalıktım ve sporcuyum öğrendikten sonra sıkıntım olmadı ve hep yürüdüm yarım satten aşağı bırakmadım yürüyüşü
Alparslanmom__ Beyza692 ben 3 ay geçtikten sonra yapmistm doktorum öyle önermişti acele etme demişti sizde bir doktorunuza danışın istersenz
denizalismom Beyza692 hamileliğimin başından sonuna kadar yürüdüm ilk zamanlar 2 saat bile yürümüşlüğüm var. Bi riskiniz yoksa yürüyün doktorunuz da yürü diyorsa tabi