Asilinnannesii Merhaba doğum rapor ücreti ve doğum parası farklı şeyler mi ? Ve 16 haftalık izin bittikten sonra 6 ay daha izin kullanmak istediğim de rapor ücreti alamayacak mıyım? Bilgisi olan yardımcı olabilir mi
denizalismom Asilinnannesii ikisi aynı şey fakat çalışan anne rapor parası alıyor çalışmayan anne ise doğum parası alıyor. 6 ay ücretsiz izin oluyor hiçbir şekilde ücret alamazsınız sigorta da yatmıyor çalışmıyor gibi oluyorsunuz
Pamuk3419 denizalismom merhaba doğum parası nasıl alınıyor ve sgk tarafından mı yatırılıyor ben dogumdan sonra calısmayı dusunmuyorum ücret alabilir miyim
denizalismom Pamuk3419 evet çalışıyor muydunuz? Eğer çalışıyorsanız iki seferde yatıyor . Biri doğum öncesi raporun ücreti diğeri ise doğum sonrası raporun ücreti. Doğum izniniz bittikten rapor alın doğum paranız yatsın daha sonra işten ayrılın.
Pamuk3419 denizalismom evet ağustos ayyndan beri calısıyorum kasım ayında 1 aylık hamile oldugumu ögrendim
Pamuk3419 Pamuk3419 denizalismom birşey daha sormak istiyorum Hamile kalmadan önce belli bir süre çalışmamız gerekiyormuş kurumda galiba o kaç gün oluyor bilginiz varmı ben 14 agustosta işe girdim kasımda hamile oldugumu ögrendim