Gebeyizz 30 Ekim’de 9 haftalık ikiz gebeliğim sonlandırıldı. Adetimde kayma olmadı . Patolojik inceleme sonucu bir sorun yok. Normalde de sağlık problemimiz YÖK şükür. Hiç korunmadım ama hamilede kalamadım bu ay adet okursam 3.ayım ama ben 2. Aydan sonra yani bu ay uvulasyona başladım sizce marka mühim mi ?