Youngmotherr Kızlar benim bebeğim 9 aylık olmak üzere. Ve sabahları zaten çok yemek yediği için mamadan kesmeyi düşünüyorum, beni zor bir süreç bekliyor biliyorum. Bana önerileriniz neler? Erken kestiğimi düşenenler elbet olacaktır ama kilo alımı da baya önde biraz tombik bebek. Mecburen yapmak zorundayım oğlumun sağlığı için. Önerilere açığım🥲😇
GuzelMelegimm Youngmotherr gece besleniyor mu bilmiyorum ama gece beslenmesine zaten bu aydan sonra gerek yok uyandığında su verebilirsiniz. Gündüz de yine 1-2 kere verin derim. 9 ay mamadan kesmek için çok erken. Anne sütü almıyorsa en azından 1 yaşına kadar günde 1-2 kez verebilirsiniz.
GuzelMelegimm Youngmotherr 9 aylık bir bebek sadece yemekle beslenmek için çok küçük. Hem yemek mama kadar besleyici olmaz o aylar için
mimar_anne Youngmotherr bebeğim 16 aylık hala mama veriyorum gece beslenmesi yok 2 aydan beri şuan 2 öğün 2 de ara öğün veriyorum mama ile de destekliyorum ne kadar yemek yerse yesin mama veriyorum 2-3 defa
Youngmotherr GuzelMelegimm zaten aniden pat diye kesmeyeceğim yapamam kıyamam 🥲 gece kalkıyor ama bazen vermiyorum mama özellikle bu gece çok vermedim. Sabahları da doyurucu yemek yiyor 1-2 defayı geçmeyecek şekilde versem çok mu sıkmış olurum 🥺
Youngmotherr mimar_anne mesela ne zamanlar veriyorsunuz mamayı? Ben geve uyuturken verdim dün bide gece 3-4 gibi vermiştim sabah uyanınca da verdim şuan uyuyor içirmedim
mimar_anne Youngmotherr sabah uyanınca veriyorum mutlaka sonra kahvaltı yapıyor 1 saat sonra falan ara öğün veriyorum ondan sonra öğle uykusundan önce mama veriyorum kalkınca tekrardan yemek ve ara öğün tabi yatana kadar ağzı boş durmuyor birde gece uykusundan önce mama veriyorum yani sabah uyanınca, öğle ve gece uykusu öncesi
Youngmotherr mimar_anne benim oğlum zaten fazla mama aramıyormuş ben acıkıyor sanıp dayatıyormuşum 🥲 bugün sabahtan beri 3. Mama içişi ve aramadı o kadar sadece uykuya geçmeden önce ya da sonra verdim ben evhamlanıyormuşum
Momm0606 Benim oğlum 2 yaşında 3 aylıkken memeden kesildi, o günden bu yana hala mama içiyor hiç kesmeyi düşünmedim, yemekte yiyor, 3 yaşına kadar devam ettireceğim zaten ben vermezsem yolar beni ☺️🤣
eceyc314 Youngmotherr benim oğlumda tombiş bir bebekti ama mama değil anne sütü alıyordu.çocuk doktorum bana ek gıda da kısıtlama yapmamı sütte kısıtlama yapmamam gerektiğini söylemişti. Bilmiyorum doktor mu dedi size ama mutlaka doktor görüşü alın. Bana ek gıda da un ve türevlerini kısıtlamıştı. Ama benim sütümden kaynaklıydı tombişliği. 2,5 yaşında sütten kesince normale döndü
Youngmotherr eceyc314 süt almıyor oğlum 3 aylıkken sütten kesildim doktorum mama çok içiyor dedi o yüzden azaltmam gerek
eceyc314 Youngmotherr bazı bebekler biberona emzik muamelesi yapar eğer öyleyse farklı alternatif şeyler verebilirsiniz. Arkadaşımın kızı öyle. Az pekmezi suyla açıp veriyor. Bu tarz şeylerle denge sağlıyor. Mamayıda olması gerekenden daha sulu yaparsanız belki kendisi soğuyabilir.
Youngmotherr Momm0606 ya kesmek dedim de yani öyle şak diye değil tabi hemen kesmem şuan azaltma üzerine gidiyoruz
asell13 Youngmotherr kilosu ne kadar önde de olsa 9 ay çok küçük değilmi. Benim oğlumda gelişim olarak hep öndeydi 2 buçuk yaşında mamadan inek sütüne geçtik