-Morcivert- [https://mutluresim.com/images/2024/05/02/zrSGMl.jpg](https://) Kızlar dün test yaptığımda hiç bir şey çıkmamıştı bugün bu silik çizgi çıktı ama yatay 😅 adetim de bir hafta gecikti ne demek oluyor buu bi fikir verirseniz sevinirim. Normalde dün çıkmayınca bir kaç gün daha bekleyecektim ama dayanamadım bugün yaptım. bu arada adetime 12 gün kala korunmayı bıraktık
zelis63 -Morcivert- ben Belçika’da yaşıyorum bizim ev doktorları var gidip günlük kan verebilirsiniz diğer gün sonucu çıkıyor en güvenilir benimde çok silikti gidip test yaptım kanda emin oldum
Nuurr_00 Çok anlamıyorum ama ilk 5 dakika içerisinde çıktıysa hamilesiniz demektir bence çünkü bende de böyle silik bi çizgi vardı
-Morcivert- Nuurr_00 üçüncü dakikada böyleydi ama yatay olması kafamı karıştırdı test örneğinde de dikey gösteriyor
-Morcivert- lilyum_  Belki görmüşsünüzdür sosyal medyadaki bu videoyu aynı test benimkide. Bende o yüzden pozitifin çizgisi olabilir mi diye düşündüm ama sanırım bir kaç gün beklesem en sağlıklısı olacak
noble1 Regl geciktiyse beklemenize hiç gerek yok bi test daha alın garantileyin derim ben. Gönlünüze göre olsun insallah sonuç🌹
-Morcivert- noble1 son 4-5 aydır çok düzenli olsa da ondan önce düzensizdi adetlerim o yüzden de tam emin olamıyorum ama teşekkür ederim hepimiz için inşallah 🌸
-Morcivert- İsveç’te yaşıyorum ben de. Burada öyle bir sistem yok sanırım ama haftasonu tekrar deneyip olmazsa pazartesi bi sağlık ocağına gideyim teşekkür ederim
Sevgi2023 Bu testler 2 tür var birisi + oluşur o zaman pozitiv digeri sadece ı boyle dikey olur kutusunun usdune bakin hangisinden sizdeki?