Hamilebirisi_06 Sancılarım yüksek çıktı bir kaç gündür takip ediyorduk 36+3 teyim dua edin lütfen güzel geçsin bebeğimin solunum sıkıntısı olmasın sağlıklıca kucağıma alabileyim 🥺🙏🏻
Boncukk123 Hamilebirisi_06 Sağlıkla kolaylıkla kucağına al canım 🤲🏻🥹 açılman oluyor mu sancıyla yoksa destek mi verecekler inşaAllah solunum sıkıntısı çekmez yanında kalır bebeğin
YeniGelinMeselesi Hamilebirisi_06 güzel haberlerini bekliyoruz canım rabbim kolaylıkla almayı nasip etsin evladını kucağına🥰🤲🏻
amine4444 Hamilebirisi_06 Allah yardımcın olsun canım “El müsavvir”bunu çekmeye başla canım icinden dogum anında bile aklına gelirse cek