Zelihakan evet kesinlikle yatmamız gerek ben Bi süre 2 ay kadar hep odamdan dışarı adım atmadım işe güce elimi sürmedim doktorum kanamam devam ettiği için sürekli yatış verdi ben kayınvalidemle oturuyorum zaten eşimde fırsat vermiyor benim bir çöp kaldırmama o evde kaldığı günler yapıyor görümcem kayınvalidemde aynı şekilde ben sadece oğlumla karnımı doyurup uyuyordum şimdi 14+5 günlük ikiz gebeyim son bir haftadır normal işimi yemeğimi yapabiliyorum onada kızıyorlar yorma kendini yat dinlen diyorlar ama işte benim içim rahat etmiyor bende yüksek riskli gebelikte muayene oluyorum o yuzden kolumuzu kaldırmamız gerekiyor bünyemizi yormamamız gerekiyor ben evden bile dışarı adım atmam yasak doktorum Bi sure böyle ilerlemem gerektigini belirtti sen kimsenin lafına kulak asma hayat müşterek sen Bi can taşıyorsun eşin sizi düşünerek yapıyormuş zaten sen hiç kötü olma hiç duyma zaten böyle Bi olay olmasaydı kimseye minnet etmeden işini yapıyordun boşver senin ve bebeğinin sağlığı daha önemli sen dinlenmene bak ne bünyeni ne kafanı yor kıyamıyorsa oğluna kendi yapsın yardımcı olsun sana o eşinin sana destek çıkmasını kabullenmek istemiyordur Can'ım boşver