Asyaaygunkaraman Kızlar benim 2. Gebeliğim ilk kizimda özelde isteğe bağlı sezeryan oldum 38+5 de şimdi 10+2 haftalık hamileyim devlet hastanesi kaçıncı haftada alıyor sezeryana 4 sene önce 600 TL’ye doğum yaptım şimdi özeller 30 bin olmuş mecbur devlette yapicam ☺️
Yaprakdokumuseverr Asyaaygunkaraman Benimde ilki özeldeydi şimdi acilden devlete yatış yaptım tansiyon için 37 de alalım diyolar bakalım anestezi uzmanıyla görüşücez ama bana çok erken geldi 37 🥲
3_oglan_annesi Asyaaygunkaraman erken doğum gibi herhangi bi sıkıntı yoksa 38 39 haftalrda gün veriyo
Asyaaygunkaraman Yaprakdokumuseverr sağlıkla alın kucağınıza eğer ciğer gelişimi iyiyse doktor karar verir alır zaten