32+5’teyim. Dün yalancı sancılardan çok çektim, doktora bahsedince muayene etmek istedi. Rahim ağzı uzunluğum bu haftada olması gerekene göre daha kısaymış. Bebek rahim ağzına kafasını dayamış pusuda bekliyor çıkmak için😅 yer çekiminin etkisiyle bebeği desteklemeyelim daha da inmesin diye bana hep yat, hiç iş yapma, prenses gibi gez dedi. Ama hiç iş yapmamak mümkün değil ki😭😭 ben iş yapmamış halimde bile ne kadar iş yapıyorum aslında. Eşim yardımcı olur olmasına ama bu hafta işi inanılmaz yoğun, eve akşam 9dan sonra falan gelebiliyor sabah 8de gidip. O kadar saat yorulduktan sonra da evde ona bir şey yaptırmaya kıyamıyorum. İş yapmadan olmuyor yani. Napcam 🤦🏻♀️