Bende bebeğim 5 aylıkken 2 aylık hamile olduğumu öğrendim çok zorlu bir süreçti normal doğum olmuştu ama bebeğim kolikti ve çok zordu aldırmayı düşündüm ama kalp atışını duyduktan sonra yapamadım eğer sağlığınız elverişli ise elinizden gelen bir şey yok malesef başta çok karamsardım ama şimdi rabbim öyle bir rahatlama verdi ki şimdi 2 oğlum olacak nasipse bu süreçte eş ve kendinize güvenmeniz en önemlisi